InfoCentrum Tisnov - Noviny Tisnov TISNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tisnovského a Kuřimského regionu.
inzerce sport kultura galerie a výstavy foto video černá kronika restaurace reality turistika volný čas školy nabídka práce Hudba Tanec Zábava Noviny Tisnov KUŘIM - TISNOVSKO-KUŘIMSKO
VIDEA z regionů
HLAVNÍ NABÍDKA

Úvodní stránka · 
WWW @ Obce regionu · 
FIRMY a odkazy · 
Témata článků · 
Archív článků · 
Top 10 · 
KONTAKT · 
CENÍK REKLAMY · 
Diskuze a komentáře · 
Přidej na InfoCentrum · 
Noviny TIŠNOVSKO ·
 

Tištěný měsíčník TIŠNOVSKO-KUŘIMSKO
Noviny Tišnov - TIŠNOVSKO
Tišnovská televize
Tišnovská televize
KATEGORIE
- Celý OBSAH - ZDE

 · Politika - VOLBY
 · AUTO - MOTO
 · Církev
 · CSS Tišnov
 · Dům dětí a mládeže
 · Doprava
 · HASIČI
 · Hitlerova dálniceR43
 · MAPY
 · Městské kulturní středisko
 · Muzeum města Tišnova
 · Oblastní charita Tišnov
 · Hrad Pernštejn
 · Počasí Tišnov
 · Společenská rubrika
 · Rodinné centrum
 · Tišnovské trhy
 · Tišnovský vozíčkář
 · ÚMRTÍ
 · Výrobky z Tišnovska
 · Zlobice - Ovenálie
 · Kuriozity
 · Úřady a instituce
 · Mapy
 · Výrobky z Tišnovska
 · Stará fotografie - seriál
 · Zdeněk Juránek a jeho tvorba
Počasí + Kamery
Město - Tišnov
Přehled zpráv z tohoto serveru se nepodařilo zpracovat. Server je pravděpodobně dočasně nedostupný.
Náhodné zprávy

Inzerce
[ Inzerce ]

·PRONÁJEM OBCHODNÍCH PROSTOR V TIŠNOVĚ
·INTERNETOVÉ STAVEBNINY
·Noviny TIŠNOVSKO-KUŘIMSKO duben 2017
·Město Tišnov přijme pracovníky úklidu a údržby
·Pronájem bytu v Tišnově
·Inzerát na volnou pracovní pozici:
·Uzavření prodejny od 24.6. Slevy až -50%
·Zemědělské družstvo Deblín bude prodávat nosné kuřice
·Nabídka půjčky
Videa Tišnov
Podpořte InfoCentrum Tišnov
Líbí se vám server tisnov.info?
Chtěli byste jej propagovat na svých stránkách?
Návštěvnost
Zaznamenali jsme
58851643
přístupů od měsíce Květen 2005
TOPlist
Tišnov Změny v Radě města Tišnova
Autor: Miroslav Pálka - Pátek, 29.03. 2013 - 09:52:57 (4145 čtenářů)
Téma: Tišnov
Na Zastupitelstvu města Tišnova v pondělí 25.3.2013 podala rezignaci z Rady města kandidátka Strany zelených Mgr. Zdenka Dohnálková.

Současně odstupuje i z koaliční smlouvy, ale nadále přislíbila současnou koalici podpořit. Místo ní byla za členku Rady města tajnou volbou zvolena paní Helena Randová za KSČM. Paní Helena Randová byla jediným navrhovaným kandidátem do Rady města Tišnov, po dohodě ji navrhla a odsouhlasila současná koalice za podpory Mgr. Dohnálkové.
Opozice žádného protikandidáta nenavrhla. Mgr. Zdenka Dohnálková zůstává nadále v Zastupitelstvu jako zvolený člen.

Jak vidíte tuto změnu ?



Související témata

Politika - VOLBY Region Tišnovsko

"Změny v Radě města Tišnova" | Přihlásit/Registrovat | 19 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: divíšek - Pátek, 29.03. 2013 - 09:57:37
A co se jako mělo změnit? Jedna trhlá bába nahradila jinou a jede se dál.


[ Odpovědět ]

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Pátek, 29.03. 2013 - 12:38:44
no nazdar už to začíná, 


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: egfw - Neděle, 31.03. 2013 - 09:21:12
 
výraznou Dohnálkovou nahradí nevýrazná Randová   


[ Odpovědět ]

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 01.04. 2013 - 11:39:37
Úžasný alibismus paní Dohnálkové - co taky od ní čekat rozumného, že ?


[ Odpovědět ]

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Občanka Tišnova - Pondělí, 01.04. 2013 - 11:52:03
Změnilo se hodně - poprvé od roku 1990 máme v městské radě komunist(k)u. Evidentně to ovšem nikoho nevzrušuje. Doufala jsem, že aspoň pan Bábor je slušný člověk, kterému tohle všechno není zapotřebí. Ti ostatní jsou pochopitelně ochotni i schopni spojit se s čertem i ďáblem, jen aby se mohli opájet svým postavením, což už ovšem dávno všichni víme...


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Občan Tišnova - Úterý, 02.04. 2013 - 01:06:31
 

Souhlasím s Vámi, že je pan Bábor slušný člověk o tom neni pochyb. Nemohu, ale souhlasit k pochybnostem k paní Randové. Osobně jí neznám, ale že je komunistka přece vůbec nevadí. Je přece demokracie nebo je jenom pro někoho? Uvědomte si, že Vy ač Vás nechci urazit, jí chcete tu demokracii pošpinit. Proč? Nevím a neslyšel jsem, že by něco korumpovala, kradla, podváděla, vraždila apod. Všem je tedy problém. Pořád se oháníme proti komunistům. Proč ? Od roku 1990 jsou v parlamentu těmi nejslušnějšími, sledujete-li záznamy z jednání, musíte mě dát za pravdu. Prosazují jenom to co poctivý občané tohoto státu chtějí. Slušnost, řádné zákony pro všechny stejné, zajistit práci, zastavit zadluženost, tvrdě trestat ty nepoctivý, důstojné žití v penzi, postarat se o postižené a nemocné, podporovat vzdělání, pomáhat živnostníkům a celou řadu dalších důležitých potřeb poctivých a obyčejných lidí. Ďáblové a čerti, kterými se oháníte tu vládnou od roku 1990. Výsledek snad dnes všichni vidíme, co je tu všude za pakaž. Nebo jste občanka některého podnikatele v okolí? To by snad mohlo omluvit Váš příspěvek. V tom případě žijete úplně jinde a máte všechno na co si vzpomenete. Zeptejte se zaměstnanců, třeba tišnovských podnikatelů kolik berou. Pokud jsou to dělnické profese, tak se tyto platy v lepším případě pohybují v polovině průměrného celostatního výdělku a to i u podnikatelu , kteří se honosí titulem "podnikatel roku".  Závěrem k úvodním slovům Vašeho příspěvku " Změnilo se hodně" . Ano, změnilo.  Slušnými a poctivými lidmi, kteří pracují,  tento stát pohrdá a žene je k nedůstojným lidským podmínkám.  Bohatí neví co s prachama, kupují si letadla a auta za milióny a vykořisťují dělnický pracující lid. Mohou bez trestně tunelovat tuto společnost. Komunisti to, ale určitě nejsou. Proto s tím mílá občanko souhlasit nemohu.



[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Občanka Tišnova - Úterý, 02.04. 2013 - 09:18:12
 
Vůbec nejde o paní Randovou, ale o princip. Naprosto souhlasím s Vaším hodocením těch, kteří nám vládnou (ale spíš až tak od roku 1992) a naprosto nesouhlasím s tím, jak nahlížíte na komunisty. Já si sice taky myslím, že větším zlem jsou dnes  - a to i v Tišnově - úplně jiní lidé než členové KSČM, jestli ale věříte tomu, že komunisti v parlamentu upřímně "prosazují to, co chtějí slušní lidé", pak tím mnohá svá další trefná tvrzení naprosto degradujete. Kdyby se - nedej Bože - tahle strana znovu dostala k moci, natožpak absolutní moci, asi byste se dost divil, co by začala prosazovat. Nebo se Vám to tady snad v letech 1948-1989 líbilo ? Vy věříte tomu, že slušný člověk může být členem komunistické strany, která se nikdy nedistancovala od svých činů v minulosti a ponechala si jako jediná v bývalém sovětském bloku svůj téměř původní název ? O tohle jde, ne o paní Randovou, která si ale - mimochodem - za to, že podporuje současnou koalici ve městě, taky žádnou úctu nezaslouží. Víte, on dnes slušný člověk podle mého názoru není členem vůbec žádné politické strany (snad jen té Balbínovy poetické) - strany dávno ztratily svůj původní význam, jsou to už jen výtahy k potenciální moci. Pro Tišnov je podle mne největší tragédie, že tady v komunálních volbách nekandidoval kromě politických stran už vůbec nikdo - žádná nezávislá nebo občanská iniciativa. Bohužel je suplovaly dnes už naprosto směšné Věci veřejné a i díky jim to teď v Tišnově vypadá takhle...


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Občan Tišnova - Sobota, 06.04. 2013 - 20:14:40
 

Nevím odkud začít, abych Vám krátce a výstižně odpověděl. Začnu, ale mým vlastním názorem. Já osobně nejsem zastánce žádné politické strany a žádná současná mě bohužel neoslovila. Píšete, že je tragedie, že nekandidovala žádná nezávislá iniciativa. Myslíte si, že v takové straně budou lepší lid ? Odpovím Vám z vlastní skušenosti. V těchto iniciativách byly boužel zastoupeni občané téměř všech politických stran, kteří se takto chtěli a taky dostali na mocná místa. Stačí se podívat do sousední obce, kde tímto způobem se dostal na místo starosty bývalí komunista, později odeesák, nezávislí a teď se staví pod hlavičku topky, ale kandidoval za nezávislé a do posledních krajských voleb kandidoval za starosty a příště možná za sociální demokracii. Tudy cesta nevede. Já si osobně myslím, že vláda, parlament a zbytečný senát, by měl být sestaven pouze z odborníků, kteří tomu opravdu rozumí a politiku bych do toho už nikdy nemotál. Politici bohužel bojují pouze o svá koryta a moc jejich strany a problémy dobře fungujícího státu a poctivých lidí vůbec neřeší a nezajímaje to. Komunisti, kterým jsem nikdy nefandil ať byli takoví nebo makoví, měli systém, který aspoň nějak fungoval. Bylo plánování, které mělo hlavu i patu. Nikdy kdyby tu dodnes byli, by to takhle na 100% katastroficky nedopadlo, tomu věřte. Vím, že nikdy to nemůže být ideální pro všechny. Po 23 let můžu naprosto zodpovědně říct. Raději bych žil v podmínkách před rokem 1989 až do dnešních dnů, měl alespoň nějakou jistotu v které se dalo celkem slušně žít. Zboží, které jsme měli ač ho mnohdy nebylo tolik, protože se dovezlo jenom tolik, kolik se dokázalo vyvézt, to bylo dobře, protože byl vyvážený rozpočet a státní dluhy takřka žádné nebyly. Potraviny se dováželi rozhodně kvalitní, norma byla taková, že by se sem nikdy tak podřadné zboží a potraviny nedostaly. Kapitalismus je jeden z nejhorších systémů na světě, který umožňnuje vykořisťovat člověka člověkem. A naše budoucnost je nejistá, protože zadluženost státu je tak vélká a stále obrovsky roste, že nás to úplně zničí. Zařadíme se za Řecko, Portugalsko, Španělsko a další státy, které krize doslova sežere. Stát už nemá kde brát a to co tady komunisti vybudovali si řádně rozkradli. Teď už budou beztrestně okrádat nás, jsme na řadě, už nemají kde jinde. Nebudeme mít ani na základní lékařské ošetření a to je jedna z největších hrozeb, která nás čeká. A jest-li se mě to do roku 1989 let líbilo ? Po skušeností posledních 23 let, Vám musím odpovědět, bohužel ANO, líbilo.



[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Sobota, 06.04. 2013 - 20:28:14
 
První části tohoto příspěvku dobře rozumím a dá se s ním souhlasit. K závěru, který jste z toho učinil, lze ovšem pouze říci: no comment. Až sem to ovšem dotáhla naše politická reprezentace posledních let - k tomu, že by někteří jinak rozumní lidé raději žili zpět v komunismu. Opravdu smutný výsledek po pouhých 23 letech svobody...


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Martin - Pondělí, 08.04. 2013 - 16:42:15
 

Já Vám rozumím a ji mi líto, že současná situace Vás vede k tomu, že situaci před r. 89 hodnotíte takto kladně.

Na druhou stranu to pro mě není překvapivé. Lidé měli přehnaná očekávání ohledně "sametové revoluce". Ostatně byla prostě moc sametová, pak se zhaslo a... V podstatě došlo k mírnému přeskupení sil, mírné změně elit, ale víceméně ve výsledku je to pořád stejné.

Ono je stejně dost dobře možné, že za pár let tu budeme mít federaci podobnou SSSR. Centralizovaná vláda pro půl miliardy lidí, národní státy ztratí smysl. V porovnání se SSSR vidím u nové EU výhody ve větší svobodě slova (pokud se podaří udržet necenzurovaný internet), tzv. ekonomické svobodě (diskutabilní), možnosti volného pohybu a ochraně soukromého vlastnictví (diskutabilní, už dnes je vidět, že to přestává platit).
Omlouvám se, že jsem trochu odbočil od tématu...


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Úterý, 02.04. 2013 - 10:32:37
 
to myslíte vážně? škoda že neexistuje smajlík : kroutím nevěřícně hlavou, ten by sem pasoval.


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Úterý, 02.04. 2013 - 10:33:40
 
to výše patřilo k článku obyvatelky Tišnova umístěném nad vaším příspěvkem


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 08.04. 2013 - 16:27:25
 

Občane Tišnova, Vaše kritika současných poměrů (na celonárodní úrovni) je docela trefná a dalo by se ní souhlasit v jistých bodech. Nicméně vaše bagatelizování KSČM je docela směšné. KSČM je snad poslední komunistickou stranou ve střední Evropě, která se nereformovala a docela hrdě se hlásí ke své minulosti. Velkou část její polistopadové historie ji reprezentoval pan Grebeníček (no comment), teď jí předsedá pan Filip. I on se víceméně nepokrytě hlásí k odkazu strany v letech 48-89 (tam či onde s mírnou "kritikou"). Naopak trochu progresivnější část KSČM (řekněme Dolejš, možná Ransdorf...) nemá ve straně zásadní vliv a nezdá se, že by někdy mít měla (působí spíše jako vábnička na mladší voliče...). Ale toto je vedlejší.

Co chci vyjádřit je to, že lidé, kteří teď někam kandidují pod hlavičkou KSČM, automaticky také reprezentují tuto jejich náklonnost nebo chcete-li lhostejnost ke zločinům spáchaným za minulého režimu. Toto ukazuje do značné míry jejich kvality a obecné morální hodnoty velmi jasně. Dobře, můžete říct, že na rozhodování o tom, kde se postaví parkoviště nebo opraví chodník v Tišnově to nemá vliv, ale já prostě nechci, aby lidé takto bezzásadoví (když to řeknu kulantně) měli mít podíl na rozhodování. Pokud si lidé samozřejmě demokraticky zvolí kandidáta KSČM ve volbách, je to jasná věc a musím to akceptovat. Toto ale není případ paní Randové v Radě města, ta se tam dostala nepřímou tajnou volbou. Což nelze podle současných kritérií považovat za demokratické. Bohužel je to tak a moc s tím nejde dělat.

Ale řešit, co je nebo není demokratické, to by by bylo na delší debatu a nevím, jestli úplně smysluplnou. Když se člověk podívá, jak vzniká legislativa v EU, ale i v "naší" vládě, je celkem jasně vidět, že demokracie (tak jak jsme si ji představovali v 90. letech) už je dnes asi už překonaný koncept (-pro vládnoucí elity nevýhodná).

Závěr:
Pokud by paní Randová byla slušným člověkem levicových názorů, nebude členkou KSČM, protože to strana, která se za své zločiny neomluvila a bagatelizuje je. Pokud toto paní Randová schvaluje, tak ji prostě není možné považovat za slušnou. Mohla kandidovat jako nezávislá nebo za jinou stranu (ostatně komunistů je v jiných stranách plno).
Nejsem antikomunista ani volič pravice. Tento můj názor se týkal spíš obecnějších morálních zásad než politického programu.



[ Odpovědět ]

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Martin - Neděle, 07.04. 2013 - 16:53:56

Paní Zdeňka Dohnálková byla spolu s panem Báborem jediným slušným člověkem v radě a je jí škoda. Kdybychom měli jen takovéto zastupitele, bude v Tišnově lepší život.Snad.

To, jak byla dosazena na její místo komunistka Randová, považuji za skandální (i když se to asi nedá napadnout po formální stránce, zdá se). Proč bylo hlasování tajné, to je standardní? Chci vidět, kteří zastupitelé zvedli ruku za Randovou!!!



[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 07.04. 2013 - 23:08:40
 
A to se pozná podle čeho? Co když je pravda to, co se taky říká po Tišnově, že je to hrozná kráva?


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 08.04. 2013 - 09:55:47
 
Spíš bych řekla podle osobních zkušeností, že je to všehoznalá, panovačná a pomstychtivá ženská, která se nebojí měnit názory podle toho jak se jí to hodí do krámu.


[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Martin - Pondělí, 08.04. 2013 - 15:54:51
 

To nehodnotím, na Dohnálkovou ať si udělá každý názor sám. Pokud si myslíte, že je kráva, nevolte ji... Konec debaty...
Mě spíš naštvalo, jak se do rady dostala komunistka Randová (mimochodem ve volbách 2010 ji volilo jen 362 lidí, dostala nejméně hlasů ze všech souč. zastupitelů...).

Myslím si, že lidi, kteří si "demokraticky" zvolili svoje zastupitele z řad ČSSD, VV, TOP09 a dalších stran, by rádi věděli, jak tito JEJICH zástupci hlasovali ve věci dosazení zástupkyně nereformované stalinistické komunistické strany do Rady města.
A nebo ne snad?



[ Odpovědět ]
Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: M - Pondělí, 08.04. 2013 - 16:48:34
 

...všehoznalý, panovačný, pomstychtivý, měnící názory podle situace (oportunista)...

Nechci to relativizovat, ale popřete, že toto by se nedalo říct o valné většině současné politické repre?
Zrovna Z. Dohnálková se mi ale pod těmito adjektivy nevybaví - až na tu panovačnost možná:-) Ale to je věc názoru, nehádám se.



[ Odpovědět ]

Re: Změny v Radě města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 09.04. 2013 - 17:12:57
Konečně tady probíhá taky trochu zajímavá věcná debata, zaplať pánbu za to. Jinak to tu bývá jen žumpa anonymního pomlouvání a ostouzení...


[ Odpovědět ]
 
Související odkazy
· Více o tématu Tišnov
· Další články od autora Miroslav Pálka


Nejčtenější článek na téma Tišnov:
VIDEO: Štola 88 / štola k Marsu

Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 1
Účastníků: 1

Špatné

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

 * Přidat do oblíbených

 Sdílet na Facebooku

 g Přidat na Google

 t Sdílet na Twitter

 m Sdílet na MySpace

 l Sdílet na Live

 * Sdílet jinde

InfoCentrum Tišnov - noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO

Informační portál města Tišnov a tišnovského regionu. Noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tišnovského a Kuřimského regionu.
Všechny obchodní známky a názvy jsou majetkem jejich právoplatných vlastníků, komentáře vlastní jejich autoři.
Vše ostatní vlastní © 2005 - 2017 InfoCentrum Tišnov
Odebírat naše zprávy můžete pomocí souboru backend.php nebo ultramode.txt.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.15 sekund