InfoCentrum Tisnov - Noviny Tisnov TISNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tisnovského a Kuřimského regionu.
inzerce sport kultura galerie a výstavy foto video černá kronika restaurace reality turistika volný čas školy nabídka práce Hudba Tanec Zábava Noviny Tisnov KUŘIM - TISNOVSKO-KUŘIMSKO
VIDEA z regionů
HLAVNÍ NABÍDKA

Úvodní stránka · 
WWW @ Obce regionu · 
FIRMY a odkazy · 
Témata článků · 
Archív článků · 
Top 10 · 
KONTAKT · 
CENÍK REKLAMY · 
Diskuze a komentáře · 
Přidej na InfoCentrum · 
Noviny TIŠNOVSKO ·
 

Tištěný měsíčník TIŠNOVSKO-KUŘIMSKO
Noviny Tišnov - TIŠNOVSKO
Tišnovská televize
Tišnovská televize
KATEGORIE
- Celý OBSAH - ZDE

 · Politika - VOLBY
 · AUTO - MOTO
 · Církev
 · CSS Tišnov
 · Dům dětí a mládeže
 · Doprava
 · HASIČI
 · Hitlerova dálniceR43
 · MAPY
 · Městské kulturní středisko
 · Muzeum města Tišnova
 · Oblastní charita Tišnov
 · Hrad Pernštejn
 · Počasí Tišnov
 · Společenská rubrika
 · Rodinné centrum
 · Tišnovské trhy
 · Tišnovský vozíčkář
 · ÚMRTÍ
 · Výrobky z Tišnovska
 · Zlobice - Ovenálie
 · Kuriozity
 · Úřady a instituce
 · Mapy
 · Výrobky z Tišnovska
 · Stará fotografie - seriál
 · Zdeněk Juránek a jeho tvorba
Počasí + Kamery
Město - Tišnov
Přehled zpráv z tohoto serveru se nepodařilo zpracovat. Server je pravděpodobně dočasně nedostupný.
Náhodné zprávy

Oblastní charita Tišnov
[ Oblastní charita Tišnov ]

· Charitativní improshow v Tišnově
·Chráněné bydlení a Sociální rehabilitace pomáhá nemocným dětem
·Příspěvek na mobilitu
·NZDM Klub Čas Tišnov – Jarní osvěžení
·Oblastní charita Tišnov oslavila 25. výročí založení Diecézní charity Brno
·Jarní úklid skříní s firmou Tyco
·Projekt Vy rozhodujete, my pomáháme
·Oblastní Charita Tišnov - Promítání filmu Psí poslání
·OBLASTNÍ CHARITA TIŠNOV HLEDÁ KOLEDNÍKY
Videa Tišnov
Podpořte InfoCentrum Tišnov
Líbí se vám server tisnov.info?
Chtěli byste jej propagovat na svých stránkách?
Návštěvnost
Zaznamenali jsme
59786229
přístupů od měsíce Květen 2005
TOPlist
Tišnov Beseda na téma - zřízení Městské policie
Autor: InfoCentrum - Neděle, 17.11. 2013 - 00:00:00 (4370 čtenářů)
Téma: Tišnov

Město Tišnov vás srdečně zve na veřejnou besedu na téma ZŘÍZENÍ MĚSTSKÉ POLICIE. Beseda se uskuteční ve středu 27.11. 2013 ve velkém sále MěKS Tišnov od 17.30 hodin...



Související témata

Úřady a instituce Volný čas

"Beseda na téma - zřízení Městské policie" | Přihlásit/Registrovat | 69 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 18.11. 2013 - 10:28:20

K čemu bude ten sbor ozbrojených zedníků dobrý? To se v pozvánce nepíše. Ví to p. starosta, když zve k diskusi. MP zavede, pak zjistí, že to stojí peníze, tudíž si na sebe musí vydělat.

A bude se investovat do radarů a botiček. 

A odtahová služba se bude vybírat kdy? Nebo už ji má p. starosta založenou?

Zloději a falešní prodejci budou po městě chodit nedotknutelní nadále.
Ale zaměstná se několik potřebných.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 07:40:44
 
U městské policie jsem v minulosti také pracoval a v současné době sloužím u PČR v Brně a neztotožňuji se s vašimi názory, no spíše kydáním špíny na městskou policii. Dnes už to není, co to bylo v devadesátých letech kdy strážníka MP mohl skutečně dělat kdokoliv. Podmínky pro výkon tohoto povolání jsou téměř shodné s podmínkami pro službu u PČR a navíc strážníci musí každé tři roky dokládat své znalosti zkouškou před komisí ministerstva vnitra, ale státní policisté jen jednou a mají to na celý život. Podle mého názoru městská policie vadí zejména těm, kteří věčně něco porušují a bojí se, že by najednou museli začít dodržovat předpisy. Nechápu jak se někdo může bát botičky nebo odtahu pokud parkuje tak jak má. No a radar to je kapitola sama o sobě. Pokud se někdo prohání v obci jak na závodní dráze, tak jen ať ho změří. Samozřejmě nesmí se to zneužívat a měřit hned za značkou a nenastavovat žádné limity, ale to se v dnešní době už téměř nikde neděje. A pokud se to v minulosti dělo, tak za to nemohli strážníci, ale vedení té obce a těm to v tom případě můžete dát vědět při volbách. Takže já říkám, že městská policie už tu měla být dávno a ne až teď, ale pro běžné lidi bude přínosem a jsem rád, že to po tolika letech někomu ve vedení města došlo. Podotýkám, že rozhodně nejsem zastáncem současného vedení města a spíše se mi nelíbí některé jejich kroky, ale tímto u mě získávají plusové body.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 09:06:05
 

Názor z druhé strany.
Je to jednoduché, co chci řídit, musí to být měřitelné.

Můžete tedy vypsat, jaké přínosy očekáváte od zřízení MP v Tišnově?
konkrétně prosím. Ne floskule typu zvýšení bezpečnosti. POkud ano tak čísla jaká je teď a jaká nyní a co bude pokud očekávání nebudou splněna.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 10:09:12
 
Já nemám se zřizováním městské policie v Tišnově nic společného a tudíž jen ztěží můžu konkrétně odpovědět na vaší otázku, protože neznám početní stavy které tu chtějí mít ani vybavení které město plánuje pořídit atd. Tato otázka by měla být vznesena na besedě, kde by se k tomu měl vyjádřit pan starosta. Ale pokud bych měl vycházet z mých zkušeností tak mohu říci toto. Současná praxe na menších městech jako je Tišnov bývá taková, že státní policisté kteří mají být v terénu a být tzv. vidět a řešit běžné věci, jako jsou přestupky v dopravě, proti veřejnému pořádku, proti občanskému soužití a působit preventivně, toto nemohou činit protože jsou "zavalený" různými spisy a provádí výslechy, ohledání místa činu apod. a tím pádem ve městech kde městská policie není tyto základní a běžné potřeby občanů, které na policii zcela oprávněně mají nikdo neřeší.Takže zřízením městské policie Tišnov by jsme tu měli strážníky, na které se můžeme obracet a budeme vědět, že skutečně v co nejkratší době přijedou a budou se zabývat daným oznámením. Navíc strážníci tráví převážnou část pracovní doby v ulicích, tudíž jsou vidět a tím působí i preventivně. Myslím si, že by bylo naivní myslet si, že zřízením městské policie vymizí kriminalita v Tišnově, ale rozhodně by se po zřízení MP nemělo stávat tak jako je tomu bohužel v současné době, že po oznámení nějaké události státní policii, tato dorazí na místo až po hodině, kdy už je dávno po všem a pachateli narůstá sebevědomí, že mu to opět prošlo, tak proč to neudělat příště znovu. U MP je ta výhoda, že pokud jsou občané s její prací nespokojeni, tak se to prostřednictvím zastupitelstva města dá velmi rychle změnit, ale u státní policie běžný občan nemá možnost systémově vůbec nic ovlivnit. Dá se říci, že MP by byla naše policie a my občané Tišnova by jsme měli být velmi přísný dozorový orgán a pokud by MP nesplnila naše očekávání dá se obecně závaznou vyhláškou úplně jednoduše zrušit. Což je i na zastupitelstvu města aby toto vyhodnocovalo a zastupitelstvo si zase volíme my, takže máme možnost toto vše ovlivnit.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 16:04:38
 
Jaká byla tedy Vaše motivace přejít z MP do PČR?
Z výše uvedeného je to jaksi nejasné


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 19:26:04
 

Myslím že to není podstatné, ale není to žádné tajemství. Chtěl jsem jít pracovat k SKPV (kriminální policie) a to u městské policie není možné, tak proto odchod k PČR.



[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 18.11. 2013 - 14:03:09

To bude dobrá beseda - jako ostatně všechno, co se momentálně vymyslí na radnici. Pozve se osm "odborníků", kteří jsou jistě pečlivě vybráni tak, aby žádný z nich ani v nejmenším nepřeložil stéblo přes cestu zdejším mocipánům. A společnými silami pak budou všichni blbnout hlavu pár desítkám dobráků v hledišti, kteří si snad ještě myslí, že s nimi někdo z vedení chce diskutovat nebo že snad jedná v jejich zájmu.

Co se zrodí v hlavách té osvícené oranžové dvojky, to prostě musí být realizováno - obrazně řečeno i přes mrtvoly... A když se něco nepovede, nemluví se o tom - viz slavné udílení čestných občanství. To byla totiž naprosto nedůstojná fraška a Orange boys to dobře vědí, ale šuškají si o tom jen mezi sebou v temných chodbách místního rathausu. Ono to totiž pár lidí předvídalo předem a upozorňovali na to - přece jim teď nedá neomylná špička za pravdu, že ?



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 07:50:57
 
No možná že to tak bude a současné vedení už má vše připravené a diskuze je tedy zbytečná, ale na druhou stranu teď prosazují dobrou věc a tak bych jim to neměl za zlé. Zkuste si v Tišnově přivolat hlídku PČR a spočítejte si za jak dlouho dorazí a možná pak změníte názor.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 08:20:48
 
Trochu si pane Pavle ve Vašem příspěvku protiřečíte.
Rozveďte prosím Váš náhled v čem je úmysl zřízení MP dobrý? Kromě snížení nezaměstnanosti o několik osob?
Proč si myslíte, že přivolání party ozbrojených zedníků/ řezníků bude rychlejší než PČR?
Víte jak to skončí? Jako v Duchcově. Jeden opicajt bude sedět za monitorem a bude monitorovat, jak na ulici neviditelní málem umlátili 2 lidi.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 10:25:09
 

Toto jsem rozvedl před malou chvilkou v reakci na můj příspěvek výše. Jinak nevím kde čerpáte své informace o personálním obsazení strážníků, ale pokud by ty řezníci nebo zedníci, které uvádíte měli maturitu, úspěšně absolvovali základní odbornou přípravu strážníků a nakonec složili úspěšně zkoušku před komisí ministerstva vnitra tak pak ano ať je tu klidně máme. Ovšem je nutné dodat, že v tom případě by tento řezník nebo zedník mohl sloužit i u státní policie. No a co se Duchcova týče, tak bych vám mohl uvést, že to bylo pochybení jednoho strážníka, ale neuvedu to, protože to tak nebylo alespoň né z mého pohledu. Když budu vycházet ze zpráv tak jako i vy tak podle mého názoru ten strážník udělal co měl. Přivolal na místo hlídku a celé to monitoroval. Myslím že by jste měl uznat že jeden člověk by tam nic nezměnil a akorát by mohl situaci zkomplikovat tím že by ho útočící občané třeba připravili o zbraň. Policisté v těchto případech z taktických důvodů mají zasahovat nejméně ve dvoučlenné hlídce a troufám si říct, že i tak by to bylo v tomto případě velmi rizikové. Jinak jste z vašeho pohledu uvedl negativní příklad, ale pokud by jste prošel různé zpravodajské servery do minulosti, tak objevíte i spousty dobrých zákroků strážníků a i zachráněné životy si leckde mohou strážníci připsat.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 11:12:52
 
Možná by ses Pavle měl vrátit odkud jsi přišel a nedělat tady obecnou propagandu o tom, jak strážníci s maturitou zachraňují koťátka ze stromů. Kdo zná měšťáky, ví co je to za lidi a jaká je jejich hlavní činnost. Městská policie už v Tišnově byla (pamětníci určitě vzpomenou na pracovníky LARN v roli tišnovských šerifů) a dopadla úplně stejně jako městská hromadná doprava v tišnově. To byla ale devadesátá léta plná pokusů a omylů. tak proč je znovu opakovat a navíc za tak obrovské peníze? Doufám, že jsem teď neporadil těm na radnici, že by ještě mohli než za rok odejdou zřídit i MHD!!!!


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Pavel - Úterý, 19.11. 2013 - 14:14:44
 
Nevím jak městská policie souvisí s bezpečnostní agenturou bez pravomocí cokoliv vyřešit, ale budiž. Já jen říkám své názory spojené se zkušeností jak se službou u MP tak u PČR a nikomu tu jeho názory vyvracet nehodlám. Pokud je někdo odpůrcem už teď kdy se tu MP ještě nepředvedla, tak jím bude vždy a žádné argumenty ho nepřesvědčí. Já si stojím za tím co jsem tu už napsal a pokud by tu MP skutečně vznikla, tak jen čas ukáže kdo měl pravdu.


[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Svindl - Pondělí, 18.11. 2013 - 18:24:44

Městský opicajt roznášející botičky, super. Doufám, že nafasují radar aby se vyrýžovalo na platy opicajtů, plus něco do obecní kasyKoulející očimaOpicajt zajistí např. parkování? Opravte dlažby, postavte parkoviště a přestaňte vyhazovat prachy za další darmožrouty. Snad to nemyslí vážně, i když si moc dobře pamatuji, jak dopadlo hlasování o logu města.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Úterý, 19.11. 2013 - 07:46:15
 
Jestli vy nebudete trošičku zaujatý a nebo, že by jste věčně porušoval předpisy a omezoval chodce na chodnících nevhodným stáním vašeho vozidla a teď se bojíte, že vám dá někdo přes prsty.Smějící


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 08:24:54
 
Blahoslavení chudí duchem...
Uvidíte, že i na Vás to jednou dopadne a budete přesvědčen a bude to tak, že to nebude poprávu.
Ale ovce musí být stříhány pravidelně.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: (Pavel) - Úterý, 19.11. 2013 - 10:39:15
 
Vše je jen o lidech. Jak strážník, tak ale i státní policista, úředník a kdokoliv jiný je jen člověk a v podstatě vzorek obyvatelstva této republiky. Tím chci říci že to není o tom jestli tady máme MP nebo ne, ale jací v ní budou pracovat lidi. Všude můžete narazit s prominutím na blbce, to bohužel nelze vyloučit. Ale na druhou stranu ze strážníků se obecně dělají nemyslící hovada a to není pravda. Vždy se najdou lidi, kteří protože byli při něčem přistiženi a dostali pokutu budou nadávat. Ale není běžnou praxí strážníků, že chytí poprvé občana při řekněme špatném parkování a hned mu dají 2000 a pod. Většinou se to řeší domluvou nebo pokutou max. do 300. 


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 16:08:01
 
No běžte se podívat na Onderkovu pokladnu na ulici Křenová. Velmi poučné.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Svindl - Úterý, 19.11. 2013 - 20:13:15
 

Já se snažím vždycky parkovat aby nebyl důvod pokutě. Tišnov je parkovací zoufalství, za to nemohou řidiči, ale počet aut, nedostatek místa...... Proto bych radši než na opicajty, dal peníze na parkoviště. Jaké jsou náklady na opicajta? Plat, služebna, auto, kvér, hadry, botičky, radar..................x 10 let? Opakuji znova, nalíbí se mi bordel s mizerně parkujícími auty (Dvořáčkova, Riegrova, kolem kostela, u gymplu, Koráb, Mlýnská...........) ale opicajt není řešení. A to, kde všude hulí děcka trávu, ví každý druhý. Mrkněte kolik máme státních policistů v Tišnově:

http://www.policie.cz/clanek/obvodni-oddeleni-tisnov.aspx



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 20.11. 2013 - 07:33:13
 
Přesně o tom to je.
Příčiny se neřeší, ale aby byla vyvinita aktivita, tak se občanům slíbí jako řešení represe. Lid si to žádá. Než ta represe dopadne na něj.
Pak k tomu samozřejmě přibudou white listy, jak už se v některých městech provalilo. Tam někteří zastupitelé a spříznění jsou také nedotknutelní, neb při výkonu "práce pro občany" nemají čas se zabývat takovou prkotinou, jako je např. správné parkování...
Ale někteří to vítají. Ať žijí ve své blaženosti.
Státní policie. Mě přijde, že je to tajná policie. Koho z těch členů PČR jste někdo potkal na ulici nebo v přidělené obci? Nedej bože třeba v noci?


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: :-) - Středa, 20.11. 2013 - 07:49:32
 
Myslím, že zřízení městské policie nahrává to, že v Tišnově státního policajta v ulicích téměř nepotkáte. Já budu raději potkávat městské policajty než žádné.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Karlos - Středa, 20.11. 2013 - 09:49:40
 

Děkujei za odkaz,

takže 14 policistu ČR v Tišnově, když by sloužili po dvou na ulici plus jeden na služebně, tak by jich muselo byt alespon 15, aby pokryli NONSTOP PROVOZ a vešli se s hodinami do pracovni doby (4 směny plus založni směna na dovolenou). Tihle jsou na 85 obcí, s  rozlohou cca 320 km2  , takže na 1 policistu vychází cc 23km2 A to řeší přestupky, různá dožádání a trestní věci se sazbou do 3let, což je skoro všechno (krádeže, neplacení alimentů, řízení ožralců, vloupačky, sprejování).

Před r. 1998 měli obce za Boračí, Předklášteřím (Loučky, Kaly a dále) policisté z Vel. Bíteše a Bystřice nad Pernštejnem.



[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 18.11. 2013 - 20:54:08
Zatím zajímavá diskuse. Škoda, že to vypadá spíš na monolog.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 18.11. 2013 - 21:24:48
 
No monolog to bude i na té besedě, pokud se bude vyjadřovat opoziční názor jenom tady na těchto stránkách.


[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 08:47:58
ještě nedávno všichni na radnici tvrdili jak je Tišnov bezpečné město a dokonce to dali i do novin http://brno.idnes.cz/nejbezpecnejsi-mesto-kraje-podle-vyzkumu-tisnov-fbv-/brno-zpravy.aspx?c=A110926_1657740_brno-zpravy_dmk a teď najednou jsou potřeba desítky milionů na to aby to fungovala obecní policie, která má zajistit bezpečnost. Tomu nerozumím. PS.: Kdo byl někdy v Ivančicích (místní starosta z KSČM je pozván do besedy) tak ví jaký má obecní policie vliv - nepořádek ve městě pořád stejný, jen se občas zpoza rohu vynoří uniforma s mobilním radarem nebo najdete lístek za stěračem.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 19.11. 2013 - 09:01:05
 

Přesně.
Tady taky dojde časem na to, že MP si bude muset na sebe vydělat.
A bude bordel všude a ve městě budou obchodníci zavírat obchody a restaurace, protože kvůli udržování pořádku všichni kolem akorát projedou kolem.



[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: :-) - Úterý, 19.11. 2013 - 19:30:36
Já zřízení městské policie vítám.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: .... - Středa, 20.11. 2013 - 07:50:07
 
Já takéVelmi šťastný


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 20.11. 2013 - 12:21:45
 
Dobře Vám tak :-)


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 20.11. 2013 - 12:53:56
 
Už aby to bylo a městská policie začala pracovat,problémů je v městě hodně.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: ---- - Středa, 20.11. 2013 - 16:57:46
 
Souhlasím s vámi. Věcí k řešení pro městskou policii je ve městě více než dost, tak sem s níMrkající. Nevím nač diskutovat, už tu měla být dávno. Nejlépe kdyby fungovala již od prosince.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 20.11. 2013 - 18:54:37
 
...a jak záhy všichni zjistíte, nevyřeší se tím nic - jenom to bude stát hromadu peněz...


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 20.11. 2013 - 23:27:23
 
Ale ne, vydá se nový zákon, ten se vyvěsí na každém rohu a problém bude vyřešen. Tak to přece v Čezku už roky funguje. Akorát nikdo neví, co vlastně zrona platí, že?


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Pátek, 29.11. 2013 - 10:42:38
 
jak to víte


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: .-.- - Čtvrtek, 21.11. 2013 - 07:24:27
 
Já si myslím, že už jenom tím že budeme potkávat v ulicích policejní hlídku častěji, tak vše povede k lepšímu. O tom to totiž je, čím je větší pravděpodobnost, že potkáte policejní hlídku, tím spíše si problémové osoby dají pozor aby něco prováděli.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 21.11. 2013 - 07:44:57
 
Městská policie už tu měla dávno být.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 22.11. 2013 - 10:31:42
 
Říká zatím nenominovaný potenciální velitel MP Tišnov, který si nepřeje být jmenová, redakci je však znám. Cool


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Pátek, 22.11. 2013 - 12:47:45
 
Kdopak to asi bude? Ze zákona je velitelem MP starosta nebo jiný zastupitel, kterého jmenuje zastupitelstvo.


[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 21.11. 2013 - 08:01:15
Podle toho plakátku vám tam bude starosta Adam vykládat o MP v Ivančicích. A že by tam byla menší kriminalita nebo větší pořádek než v jiných městech? Tam lidé dokonce berou zákon do vlastních rukou aby ubránili svůj majetek, viz odkaz. To si opravdu naivně myslíte, že kromě měření rychlost, dávání pokut a loudání se ulicemi, bude MO k něčemu? http://www.novinky.cz/krimi/192871-majetek-branil-puskou-a-divce-vystrelil-oko-dostal-podminku.html


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: (-) - Čtvrtek, 21.11. 2013 - 11:26:13
 
Žádný rozumný člověk si nemůže myslet, že s nástupem MP vymizí kriminalita, ale i přesto si myslím, že MP bude v Tišnově přínosem a určitě jí tu chci. Už jenom proto, že nehodlám dlouhou dobu čekat  na příjezd PČR když mi nějaké vozidlo blokuje výjezd z garáže.Tímto nekritizuji PČR, ale mají spoustu jiné práce a tyto pro ně drobnější věci jdou stranou, ale pro mne je důležité když někam potřebuji jet abych mohl vyjet z garáže.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Čtvrtek, 21.11. 2013 - 17:14:23
 
Naprosto souhlasím, také chci aby jsme tu měli městskou policii. Tak páni zastupitelé, je to na vás aby jste nám ji dodali.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 22.11. 2013 - 07:23:09
 

Tak to bychom měli byl velitele a jeho zástupce. 



[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Antonín - Pátek, 22.11. 2013 - 13:02:41

takže si to shrneme:

1) je vyhlášena diskuse, ale na FB stránce města se už dočtete, že ".... služebna by měla začít fungovat od nového roku." - zřejmě už je tedy rozhodnuto, tak proč diskutovat?

2) jak tady zaznělo, městská policie kriminalitu nijak výrazně neovlivní. K čemu tedy bude? K buzerování špatně parkujících řidičů a pejskařů bez vodítka? Za desítky milionů korun?

3) Ještě nikde tady nezazněl argument proč mít městskou policii konkrétně v Tišnově, údajně nejbezpečnějším městě s kamerovým systémem v ulicích. Obecných keců tu ale padla spousta.

4) Zřízení takové instituce je docela náročný úkol a mám vážné obavy  že by to vzhledem ke schopnostem současného vedení dopadlo jako s městským muzeem, městskými médii nebo městským úřadem, kde po dvou letech bezvládí a pokusů konečně na místo tajemníka dosadili jeho sekretářku.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Pátek, 22.11. 2013 - 13:59:04
 
To co píšete je zajímavé.Pokud už je vše domluvené,tak to určitě správné není a tím pádem by bylo zbytečné o něčem diskutovat. Nic méně, mě třeba obtěžuje šlapat do psího lejna na chodníku, nebo chodit po silnici, protože zaparkované vozidlo stojí přes celý chodník. O schopnostech současného vedení si můžeme myslet své, ale na druhou stranu žádné před nimi s tím nepřišlo, takže já budu vděčný za jakoukoli změnu k lepšímu a tou podle mého názoru zřízení městské policie je. Já nemám představu kolik taková městská policie může stát, ale vždyť tu nemusíme mít hned 20 strážníků. Přeci se to dá nějak rozložit, třeba začít na 5 a každý rok postupně přibírat další aby to nebyla taková finanční rána pro město. Nebyli by jsme první ani poslední město, které by ze začátku nabralo jen pár strážníků a postupně jejich řady rozšiřovalo.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: zdenka - Pátek, 22.11. 2013 - 21:25:48
 
Nevím proč se navážet do městské policie. Určitě tu není kvůli psím hovínkům jak to tu jeden pán vtipně napsal. Já jsem osobně dnes do jednoho u vlastního domu šlápla neboť jsou důchodci se psy čuňata. Byla bych ráda kdyby okolo nás chodidli četníci které znám, můžu se na ně s důvěrou obrátit. Peníze taky neberou zadarmo. Taky mě napadá, proč nemáme zákaz podomního prodeje při vjezdu do města tak jako jiné obce zejména na jihu Moravy.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 22.11. 2013 - 23:06:38
 
http://www.youtube.com/watch?v=oHKm8s1HUeA  Zlatý komunisti... Ty jakživa na člověku nic nechtěli. A kdyby mě to tady na hlavu padlo, tak se mě ani nevšimnou...


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Pondělí, 25.11. 2013 - 07:24:59
 
Souhlasím s Vámi a zákaz podomního prodeje bych také uvítal, ale zase jsme u toho že bez městské policie tento zákaz nemá cenu, protože kdo by kontroloval jeho dodržování.


[ Odpovědět ]

Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Úterý, 26.11. 2013 - 14:46:39
V dnešní době má většina měst velikosti Tišnova městskou policii již dávno zřízenou, tak nechápu proč my ji tu ještě nemáme a když už konečně má vzniknout tak se tu řeší, že nás bude buzerovat, může v ní být kde kdo a pod. To kdo se může stát městským policistou snad řeší zákon a tak obavy jako že tady budeme mít řezníky, zedníky apod. jsou zcela zcestné.A řešit budou tito policisté přeci ty kteří se něčeho protiprávního dopouští a ani to neznamená že každý hned dostane pokutu. Nevím, ale celá diskuze mi přijde zbytečná. Prostě bych městské policisty zřídil a nechal je dělat jejich práci, tak jako jinde.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 26.11. 2013 - 15:06:30
 
Souhlas. Soudě dle zkušeností s touto diskuzí se ale jedná o jednoho nebo dva rýpaly, většina obyvatel města myslím myšlenku MP podporuje.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 26.11. 2013 - 15:26:50
 
Ale, kde jsi na tom Honzíčku byl, že je většina lidí pro městskou policii?


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 26.11. 2013 - 15:24:53
 

"všichni mají MP tak ji musíme mít v Tišnově taky" - to už máme třetí důvod proč utratit pár desítek milionů. První byl, že konečně nebudou psí výkaly na chodnících a druhý,  že policie vyřeší parkování. 

Tak kdo přidá další?



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Svindl - Úterý, 26.11. 2013 - 20:51:58
 

Já, například tyhle stránky vůbec neznám Šokovaný Ksichtoknihu už z principu nepoužívám, ale jak dlouho existují tyto webovky: http://www.tisnoviny.cz/

Zjištuji, že mám velké mezery Na rozpacích



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Středa, 27.11. 2013 - 07:41:16
 
Jo na tyto stránky jsem jednou zavítal a zjistil jsem, že si tam jeden člověk s toho udělal prostor ke sdělování svých postojů veřejně. Z mého pohledu tak 70% článků stojí za nic. Mimochodem, je to jeden diskutér tady a jeho příspěvky jsou proti založení MP. Že pane SiselVelmi šťastný


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: (-) - Středa, 27.11. 2013 - 10:44:34
 
Také jsem na tyto stránky zavítal a některé články špatné nejsou, ale je do očí byjící že autor článku o městské policii je zaujatý a více méně se v něm snaží manipulovat s veřejným míněním a to je špatné a nedůstojné veřejnému médiu. Nevím koho nensnáší víc, jestli městské policisty nebo vedení města. Čili svým způsobem jde o zneužívání veřejného média ke sdělování osobních antipatií. Což je v konečném důsledku nedůstojné.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 27.11. 2013 - 15:29:49
 
Hlavně je do očí BYJÍCÍ, že to psal YNTELYGENT, takže je třeba tento názor brát nesmírně vážně...


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 27.11. 2013 - 16:40:07
 
To možná je, ale má pravduSmějící.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Petra - Středa, 27.11. 2013 - 17:00:00
 
To je pravda, to že někdo naseká chyby, ještě neznamená že nemá pravdu a v tomto případě ji bezesporu má. Je hanba toho internetového plátku, že toto uveřejní. Já v zásadě nejsem pro městskou policii, protože mi to připadá moc drahé, ale nebráním se diskuzi. Nic méně to co se píše v tom plátku je hloupé a nemístné.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 27.11. 2013 - 23:49:38
 

Tady by zase pro změnu někdo chtěl návrat cenzury ! Dokonce se "nebrání diskuzi", ale některé názory by se neměly zveřejňovat ! To je teda zajímavá logika, bolševici by z ní měli velkou radost.

Promiňte, ale pokud se někdo hrne písemně diskutovat a nezná elementární základy češtiny, tak toho o sobě vypovídá skutečně víc než dost. V minulém režimu nám tu dokonce vládli lidé, kteří měli mnohdy problém prolézt základní školu a podle toho to taky vypadalo. Já se tomu ani moc nedivím. V dnešní "esemeskové" kultuře se už nehledí na čárky ani na tečky, o velkých písmenech nemluvě, takže nějaké i/y - to je úplná prkotina. Složit správně souvětí je pak obvykle už nad síly daného jedince.

A zákonitě se zdá být nad síly takových osob i schopnost chápat hlubší smysl některých materiálů uveřejněných v Tišnovinách nebo rozlišit, kdo jimi manipuluje a kdo se je naopak snaží od toho uchránit. Jak to do sebe všechno pěkně zapadá...



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Ezredfordulo - Úterý, 26.11. 2013 - 18:38:59
 
Jsi vedle. Kuřim je město velikosti Tišnova a MP nemá. Bystřice n. Pern. je město velikosti Tišnova a MP zrušila!!! Měla ji,ale zrušila. A dle ankety jsou dvě třetity občanů proti MP Tišnov,tak jaká většina je pro? Nechápu.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: : - Úterý, 26.11. 2013 - 19:07:36
 
To máš pravdu že Kuřim ji nemá, ale spousta jiných měst a dokonce i obcí ji má. A co se ankety týče, tak jsem žádnou nezaznamenal a zajímalo by mne kolik lidí hlasovalo.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: (:) - Úterý, 26.11. 2013 - 19:14:52
 
A proč by jsme vůbec měli koukat na okolní města. My žijeme v Tišnově a případná MP se bude týkat nás a ne Kuřimáků a pod. Já jsem pro MP a mimochodem docela mě baví to strašení s několika desítkami milionůVelmi šťastný. Sice nevím kolik přesně to město bude stát, ale za několik desítek milionů by jsme tu těch strážníků museli mít alespoň 50 a to předpokládám nikoho ani nenapadlo.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - - Úterý, 26.11. 2013 - 19:25:00
 
Pro všechny, co se ankety týče, tak se hlasování v ní zúčastnilo pouhých 120 lidíVelmi šťastný. To je opravdu většina z 9000 obyvatel Tišnova. No nic já jsem pro zřízení MP ať sní příjde ČSSD nebo ODS nebo kterákoliv jiná strana. Toto pro mne není o politice. Doufám že zastupitelé zapomenou na své války mezi sebou a budou hlasovat pro vznik MP. Pro případné rýpaly, já nejsem nikdo z vedení města. Jen mi není Tišnov ukradený a chci žít ve městě kde budeme mít svojí policii na kterou se můžeme s důvěrou obracet.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 26.11. 2013 - 19:35:21
 

Na ulici Majorova takovou policii máš. Nechápu,na co by byla druhá? A s tou důvěrou,vidím to v jiných městech,jakou důvěru městská policie má. V Rosicích je nemohou ani cítit, to samé v Krumlově. V Bystřici n. Pernštejnem ji zrušili, v Ivančicích policie požívá takovou důvěru,že si lidé musí brát zákon do svých rukou, brněnský šéf strážníků je trestně stíhán a pražský je za katrem. Opravdu důvěryhodná je ta městská policie. Jen tak dál.



[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 27.11. 2013 - 08:20:13
 
Uděláme to pro Vaše dobro i když z tím nesouhlasíte.
Za těch pár milionů, které se na to vyhodí se to vyplatí.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: : - Středa, 27.11. 2013 - 08:23:47
 
Ty pány z Majorovi ulice ve městě potkávám jen výjmečně a když už něco potřebuji tak jsou zrovna mimo Tišnov, tak to budu mít raději městskou.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: MV - Čtvrtek, 28.11. 2013 - 08:21:42
 
A kolikrát už jste vy osobně v Tišnově policii potřebovali, že se na ni potřebujete tak strašně spolehnout? Voláte ji jako běžně, když někdo parkuje špatně, protože ono to ani v Tišnově jinak nejde...Nebo když jde někdo se psem bez vodítka či kouří na autobusové zástávce? Co ti policisté navíc budou u nás asi tak dělat? Připadá Vám snad, že je v Tišnově nebezpečno? :D Já pracuji na Cejlu a ano, tady to smysl má, ale u nás?! Příjde mi to docela úsměvné.. :)


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 26.11. 2013 - 19:51:27
 
Znáš nějaké město v ČR,kde zřízení městské policie přineslo něco pozitivního? Já ne. 


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: Jeník - Středa, 27.11. 2013 - 07:13:13
 
sem řek, že městská policie bude a basta. Vy si tady besedujte, diskutujte a dělejte ankety o čem chcete. Váš Jeník


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: . - Středa, 27.11. 2013 - 08:29:40
 
V každém městě jsou lidi kteří s působením městské policie jsou spokojení a kteří naopak nejsou. Já proti městské policii v Tišnově nic nemám.


[ Odpovědět ]
Re: Beseda na téma - zřízení Městské policie (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 28.11. 2013 - 10:26:59
 
Ale Milošku,... :-D


[ Odpovědět ]
 
Související odkazy
· Více o tématu Tišnov
· Další články od autora InfoCentrum


Nejčtenější článek na téma Tišnov:
VIDEO: Štola 88 / štola k Marsu

Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 1
Účastníků: 1

Špatné

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

 * Přidat do oblíbených

 Sdílet na Facebooku

 g Přidat na Google

 t Sdílet na Twitter

 m Sdílet na MySpace

 l Sdílet na Live

 * Sdílet jinde

InfoCentrum Tišnov - noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO

Informační portál města Tišnov a tišnovského regionu. Noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tišnovského a Kuřimského regionu.
Všechny obchodní známky a názvy jsou majetkem jejich právoplatných vlastníků, komentáře vlastní jejich autoři.
Vše ostatní vlastní © 2005 - 2017 InfoCentrum Tišnov
Odebírat naše zprávy můžete pomocí souboru backend.php nebo ultramode.txt.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.20 sekund