InfoCentrum Tisnov - Noviny Tisnov TISNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tisnovského a Kuřimského regionu.
inzerce sport kultura galerie a výstavy foto video černá kronika restaurace reality turistika volný čas školy nabídka práce Hudba Tanec Zábava Noviny Tisnov KUŘIM - TISNOVSKO-KUŘIMSKO
VIDEA z regionů
HLAVNÍ NABÍDKA

Úvodní stránka · 
WWW @ Obce regionu · 
FIRMY a odkazy · 
Témata článků · 
Archív článků · 
Top 10 · 
KONTAKT · 
CENÍK REKLAMY · 
Diskuze a komentáře · 
Přidej na InfoCentrum · 
Noviny TIŠNOVSKO ·
 

Tištěný měsíčník TIŠNOVSKO-KUŘIMSKO
Noviny Tišnov - TIŠNOVSKO
Tišnovská televize
Tišnovská televize
KATEGORIE
- Celý OBSAH - ZDE

 · Politika - VOLBY
 · AUTO - MOTO
 · Církev
 · CSS Tišnov
 · Dům dětí a mládeže
 · Doprava
 · HASIČI
 · Hitlerova dálniceR43
 · MAPY
 · Městské kulturní středisko
 · Muzeum města Tišnova
 · Oblastní charita Tišnov
 · Hrad Pernštejn
 · Počasí Tišnov
 · Společenská rubrika
 · Rodinné centrum
 · Tišnovské trhy
 · Tišnovský vozíčkář
 · ÚMRTÍ
 · Výrobky z Tišnovska
 · Zlobice - Ovenálie
 · Kuriozity
 · Úřady a instituce
 · Mapy
 · Výrobky z Tišnovska
 · Stará fotografie - seriál
 · Zdeněk Juránek a jeho tvorba
Počasí + Kamery
Náhodné zprávy

Obec Sentice
[ Obec Sentice ]

·VINOBRANÍ ''trochu jinak'' v Senticích
·III. ročník SENTICKÝ PIVNÍ FESTIVAL
·III. SENTICE HILLS
·FOTO: Milé setkání
·KROJOVANÉ A BABSKÉ HODY V SENTICÍCH 2017
·FOTO: Třetí divadelní premiéra Sentického divadelního spolku
·Obecní bál v Senticích
·VÁNOČNÍ KONCERT V SENTICÍCH
·Týdeník Tišnovské televize - 6. 10. 2016
Videa Tišnov
Podpořte InfoCentrum Tišnov
Líbí se vám server tisnov.info?
Chtěli byste jej propagovat na svých stránkách?
Návštěvnost
Zaznamenali jsme
67698532
přístupů od měsíce Květen 2005
TOPlist
Politika - VOLBY Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO
Autor: InfoCentrum - Pondělí, 10.02. 2014 - 20:10:41 (9870 čtenářů)
Téma: Politika - VOLBY

Dne 10.února 2014 na řádném zasedání Zastupitelstva města Tišnova byly navrženy, schváleny a provedeny personální změny ve vedení města. Byl odvolán starosta Jan Schneider, 1. místostarosta Radovan Klusák, místostarostové Mgr. Marek Babák a Ing. Petr Bábor, Ph.D., a radní Helena Randová...

DOPLNĚNO O: Videozáznam z jednání zastupitelstva 10.2.2014
Personální změny ve vedení města Tišnova


Videozáznam z jednání zastupitelstva 10.2.2014 Personální změny ve vedení města Tišnova

Zdroj: tisnov.cz/ftp/video/zastupitelstvo/2014-02-10/02-personalni_zmeny_ve_vedeni_mesta_tisnova.wmv

Zastupitelé města Tišnova následně zvolili novou Radu města Tišnova z řad zastupitelů v tomto složení:

Starosta:      Ing. Tomáš Komprs
1. místostarosta – statutární zástupce starosty:  Ing. František Svoboda
2. místostarosta:      Ing. Karel Souček
Radní:       PaedDr. Petra Kappelová
Radní:       Mgr. Karel Švábenský

Ke změnám zastupitele vedla dlouhodobá nespokojenost se způsobem řízení města, zejména s personální politikou, se způsobem komunikace Rady města Tišnova jak se zastupitelstvem, tak i s občany města. Rovněž nesouhlasili s mediální prezentací naplněnou účelovými nepřesnostmi. Jak uvedli v důvodové zprávě, zastávají jiné principy jednání s veřejností i se zaměstnanci úřadu, jiné principy seriózní prezentace města a mají jiné představy o fungování města a jeho organizaci. 

Vzhledem ke krátkosti období, které má nová Rada města Tišnova před sebou, považuje za hlavní priority práce realizaci investičních akcí, na jejichž přípravě byla shoda v předchozích letech. Jedná se zejména o projekty podpořené dotacemi - dostavba ZŠ Smíškova a zateplení Centra sociálních služeb. Po schválení rozpočtu na rok 2014, které ukončilo rozpočtové provizorium, bude vedení města rozpočtovými opatřeními reagovat na aktuální vývoj potřeb města a možnosti přijetí dotací na další připravené projekty.

Zvláštní pozornost chce nové vedení města věnovat otevřené a přátelské komunikaci s veřejností, ale též tvůrčím a korektním vztahům se zaměstnanci radnice. 


Všechny videozáznamy z jednání zastupitelstva
http://www.tisnov.cz/cs/mesto/zastupitelstvo-rada/videozaznamy-z-jednani-zastupitelstva.html


Související témata

Tišnov VIDEA

"Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO" | Přihlásit/Registrovat | 104 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 10.02. 2014 - 21:27:13
Šokovaný incredible


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 15:35:34
 

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byl-jsem-odvolan-za-pravdu-tvrdi-exstarosta-Tisnova-Schneider-CSSD-304155

Chci slyšet pravdu, ale té se v Tišnově asi nedočkám. Každý má tu svoji a mě mrzí, že všichni neznáme všechny okolnosti.



[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 20:22:16
 
Mlatit hubou umi docela slusne ten vas exstarosta. Proc nepoda trestni oznameni, kdyz ma podezreni na machinace? Jednoduche: Bud v tom jede taky nebo jen mlati hubou!!!!!!


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 18.02. 2014 - 21:16:22
 
Nechtel jsem se do techto debat zapojovat. Ale opravdu nejsem priznivcem naliti mestskych penez soukromnikovy, kterej si po predchozich obdobich lita vrtulnikem. Jestli je toto opet strategie frantiska, karla a spol, tak se opravdu vzpamatujte....


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 08:13:10
 
Který soukromník lítá vrtulníkem za městské peníze? Nemlžte a řekněte to tu, asi vůbec nemám představu, co se v Tišnově děje.


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 08:47:51
 
George Nemec


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 09:03:41
 

Jé a já myslela, že uslyším nějaké nové jméno. Kolik lidí se podle vás v Tišnově počítá mezi někde zníněné oligarchy?

Legrace je, že mezi radními a zastupiteli je tolik učitelů či partnerů učitelů a všichni se tváří jako důvěryhodní pedaogové (pedagožky) s dobrým až výborným morálním kreditem. Kdo jde učit a vydrží u toho, po penězích vesměs moc netouží.



[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 09:11:57
 
jste zli a osklivi, chudacek Kusacek je z toho na nemocenske.


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 09:14:16
 

...Klusacek. Apropos, copak kluci brnensky Jenda s Markem, taky se hodili marod?



[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 09:41:55
 
Radime, makej a neflákej se na netu!


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 10:11:45
 
Jeníku nepruď, to psal Sysel.


[ Odpovědět ]
Re: Personďż˝lnďż˝ zmďż˝ny ve vedenďż˝ mďż˝sta Tiďż˝nova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 14:21:22
 
1,2,3,4,5 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 08:55:34
 
Tak vrabci si začínají po Tišnově cvrlikat, že v kancelářích vedení se prohání vítr, protože všichni odjeli na hory. To je panečku pohodička, jeden týden udělám převrat, protože už nemůžu vydržet, jak to všechno špatně funguje a ještě si nevybalím tužky na stůl a už mám dovolenou. Asi tak moc špatně to město nefungovalo. To je opravdu výsměch!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 17:50:23
 
Podle vás ty jarní prázdniny asi naplánoval taky nějaký pučista, ne ?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 18:50:33
 
 V jake praci si muze dovolit clovek vzit volno po trech dnech, nota bene v manazerske pozici a vsichni naraz. Je videt jak tem papalasum tisnov lezi na srdci. Ostuda!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 21.02. 2014 - 10:24:01
 
To jste si mysleli,že tato sestava po svém samozvolení bude taky pracovat?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 23.02. 2014 - 17:34:56
 
A vy si snad myslíte, že ta předchozí samozvolená sestava chodila poctivě do kanceláře a tam usilovně pracovala pro blaho města?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 19.02. 2014 - 22:22:45
 
Jaké jarní prázdniny, proboha? Nastoupili do vedení města, nebo do páté třídy na základku???? Myslíte to vážně? To je tedy entrée jak má být. Gesto ignorance, které výmluvně ukazuje, zda byla hlavním cílem obava o směřování města, či prostá vypočítavost, mstivost a mocichtivost. Každopádně převratová lyžovačka s úspěchem kandiduje na amatérský krok roku a to tam jsou sotva týden....


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: jupí - Pondělí, 10.02. 2014 - 22:02:47
No konečně, bylo na čase 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 10.02. 2014 - 23:08:39
 

To jste rád , že zase budou moci probíhat šmeliny na Honech. A  není divné , že nové vedení najednou schválilo rozpočet, připravený odvolaným vedením, a prohlašuje za své priority akce jako nástavba Smíškova a zateplení CSS, které pro ně byly nepřijatelné při minulém zastupitelstvu? Dívali jste se na záznam ze všech zastupitelstev? Kdo ano, tak ví své!!!!!!

.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 10.02. 2014 - 23:10:12
 
Spokojen s odvoláním může být jen ten, který z toho má prospěch!!!!§


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 10.02. 2014 - 23:12:12
 

Copak František ten se ze všeho vyzpovídává, ale co ti ostatní????



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: naštavý občan - Úterý, 11.02. 2014 - 06:18:01
 
s nelze než souhlasit, na prosincovém zastupitelstvu si zastupitelé KDU- ČSL, ODS, TOP09 a Strany zelených odhlasovali vyjímky v rozpočtu na rok 2014 a pak ho celý zazdiliZuřivý. Teď když mají umetenou cestičku, tak se budou prsit, jak jsou skvělí a otevření lidem. Teď můžou občané Tišnovat počítat s tím, že se stopne oprava letního kina, koupaliště a nového parku pod kostelem o který se paní Mgr. Donálková tak moc zasazovalaMrkající. Hlavně, že budeme mít nástvabu na základní škole Smíškova a přitom  škola na Riegrové ulici je prázdná.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 06:36:12
 
Cas ksefticku pro kamarady a smradlavy klidek jsou zpatky.... Nekdo se musel asi hodne bat,... Jeste ze jsou letos volby.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: pravda - Úterý, 11.02. 2014 - 08:06:31
 
Po tříletém působení arogantních amatérů zůstává zadlužené město, rozvrácený úřad a zmanipulovaní občané. Snad se alespoň něco z toho podaří napravit. Držím palce!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 08:35:12
 
předpokládám, že jaderný inženýr má bohaté zkušenosti s vedením města a se získáváním dotací z EUPodlý. Probuďte se


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: ?!! - Úterý, 11.02. 2014 - 09:36:41
 
Lepší jaderný fyzik, než člověk, který šel primárně do politiky a nikdy normálně nepracoval (viz. Schneider, Babák).


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: občan - Úterý, 11.02. 2014 - 09:55:44
 
Babák ten vždy tvrdil, že rukama dělají jen blbci.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Úterý, 11.02. 2014 - 13:37:41
 
na získávání dotací nemusí být žádný inženýr, stačí když ví na koho se má obrátit aby mu dotaci zpracoval. 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: Kaja - Úterý, 11.02. 2014 - 14:54:13
 

Na získávání dotací je na radnici rok projektová manažerka, které se podařilo získat pro město za rok rekordní peníze z EU.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Úterý, 11.02. 2014 - 15:06:48
 
no tak, vidíte. Takže na to  není potřeba jaderný fyzik.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 10:26:33
 
Zadluzene mesto ktere na podzim fostalo spickovy rating a oceneni za nejlepsi hospodareni v kraji? Prani otcem myslenky?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 10:26:34
 
Zadluzene mesto ktere na podzim fostalo spickovy rating a oceneni za nejlepsi hospodareni v kraji? Prani otcem myslenky?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: kešit - Úterý, 11.02. 2014 - 19:59:27
 
Lepší studovaný jaderný fyzik než věčný student, co to na nás zkouší s bububu. 


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 08:49:57
To jsou mi novinky...nepsali náhodou v posledním Tišnovsku, že město vyhrálo soud s Němcem? To je pak pochopitelné, proč se dere Svoboda a ti dva neschopní Karlové z ODS rychle zpátky k volantu, už to asi zatáčelo podezřele moc. A že jim to umožní Komprs, který se na post starosty třepe už od voleb nebo ta přechytralá zelená knihovnice, to má asi taky svoji logiku. Co ale rozhodně nemá, je ta šaškárna s rozpočtem. Tak snad to občan vidí.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: ... - Úterý, 11.02. 2014 - 08:53:35
 
Občan vidí, co se doteď na radnici dělo. Už to bylo neúnosné. Naštěstí boží mlýny melou..


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 09:33:17
 
Neúnosné to bylo předchozích 8 let, pane Sysle. A to občan rozhodně vidí.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 13:41:53
 
Zajímavé, že každý, komu se nelíbilo vedení radnice, musí být nutně pan Sysel. Myslím, že špatná personální politika byla do očí bijící snad každému. Uznávám, že se tu za vlády Schneidera a spol. událo spoustu dobrých věcí, ale mocenské manýry těchto lidí začaly být opravdu neúnosné...


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 14:11:41
 

Pan Sysel sem nechodí a nepíše, i když někteří tomu asi nebudou věřit. 

 



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: kešit - Úterý, 11.02. 2014 - 20:08:38
 

Tomu bych to věřil, má na rozdíl od jiných pisatelů svoje image, styl a rozhodně mu ho není potřeba. Doporučuji těmto stránkám, aby přestaly být bulvár.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 20:32:05
 
Samochvala smrdi milousi. Neni to nuda si porad sam odpovidat? Nebo se stridate s vendou?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: kešit - Středa, 12.02. 2014 - 17:49:58
 
To fakt nepsal Miloš. A jestli máš na víc, tak se začni zajímat o něco pořádnýho, třeba jdi do té zasrané politiky ve městě a ukaž co umíš. Co jsi napsal nebo udělal v životě pro toto město a lidi kolem tebe, aby by se za tebe máma nemusela stydět? Asi NIC, to vím přesně.      


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 10:52:25
Tady bude v komentářích dnes hodně veselo, Jenda a jeho nezaměstnaní poskokové teď budou mít spoustu volného času psát anonymy jako "nespokojení občané".


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 11:52:23
 
no hlavně že spokojený občan ten čas má taky,buď nepracuje a nebo že by zneužíval služební počítač????????


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: spokojeny občan - Úterý, 11.02. 2014 - 11:07:22

Jsem rád, že se potvrdilo že Boží mlýny melou ......



[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 12:54:01
V médiích už jsou první zprávy, kdy Jéňa pořád jen mluví o tom jak za to všechno můžou ti ostatní a že je to spiknut. Nechtěli nechtěli ho ve sněmovně, na kraji, na vysoké škole a teď už ani ve městě. Zhrzený Jéňa ten bude kolem sebe kopat a plivat špínu, s tím si ještě užijeme.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 12:57:36
 

Jaký spiknutí, hlavně že on a spol. odrovnali plno schpných lidí  za ty roky co tady vládli.

Hlavně , aby lidi na podzim měli rozum  a už je nevolili.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 13:41:14
 
nechci být rýpal,ani pochlebovat odvolanému starostovi, ale které konkrétně schopné lidi máš na mysli? Úředníky kteří krněli víc jak deset let na svých místečkách? 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 15:56:08
 

Nepsal jsem ten původní diskuzní příspěvek, ale uvedu jedno jméno za všechny ostatní: vedoucí Tišnovské televize Radim Tichý vyhrál snad 6 let za sebou cenu pro tvůrce regionálních televizí a připravoval velmi nápadité a invenční pořady. Jenže v této funkci hoši potřebovali servilní osůbku, která bude každý týden oslavovat jejich dokonalou práci, tak mu jednoduše sdělili, že s podobnými programy je konec a že drtivá většina času ve vysílání se zkrátka musí věnovat "úřadu". A nechali si to celé posvětit předobjednaným posudkem od mediální poradkyně svého velkého učitele Michala Haška, od něhož se před tím naučili všechny křivárny a ve vhodné chvíli už pro změnu poskakovali vedle Sobotky na protihaškovských mítincích. Pak se samozřejmě ještě prohlásilo do médií, že pan Tichý se rozhodl odejít sám, že jim nepřísluší jeho svobodnou volbu nijak komentovat a že mu ohromně děkují za vše, co pro TTV udělal. Hnus na blití...

Měl jsem tu čest v životě jednat s mnoha různými lidmi, často v daleko vyšších funkcích, než měli tihleti hoši. Základní pocity z kontaktu s nimi jsou tyto: nadřazenost, panovačnost, arogance, hulvátství, pohrdání lidmi, absence základní morálky, účelové lhaní, vše v míře, s jakou jsem se nikdy před tím v životě nesetkal. Opakuju podruhé: hnus na blití... Jestli dokázali sehnat více nebo méně peněz je mi úplně jedno. Tihle lidi nejsou nic jiného než paraziti.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 16:20:11
 
Ale prosím vás, jeden televizák - to nic není, co ale třeba, že před pár měsíci zmizel celý odbor kutury? Kolik třeba spotřebovali za ty tři roky tajemníků? Pamatujete na ty výběrovky ohledně vedoucího MěKS, vedoucího kina, vedoucího investic? Aktuálně teď běží výběrko na vedoucího komunálu, který svoji práci dělal dobře?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 17:04:36
 
Má pravdu pan Sey.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: od včerejška spokojený občan Tišnova - Úterý, 11.02. 2014 - 18:09:07
 
Ten kdo psal, že četl v Tišnovských novinách, že město vyhrálo soud nad Němcem, ať se naučí číst celý článek. Dokonce i ulhaný exstarosta napsal, že rozhodnutí soudu je nepravomocné! To znamená, že na chlubení je opravdu brzo.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 18:53:03
 
Proradny schneider, dokonce pry chtel treba udelat nadstabu na smiskove, nez aby se mestsky penize postaru nalili soukromnikovi na jeho byznys! To je nehoraznost. Verim ze ted konecne prijdou ti co sjednaji poradek! Ostatne, maji zkusenost,..


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 09:05:56
 
nevím jestli je zřízení odboru kultury je předepsané, ale předtím jejich práci dělala jiná oddělení bez problémů a vsadím se že kdyby tam přidali další dvě pracovnice tak se taky "zabaví".


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 08:56:17
 
ano, máte pravdu. Radim byl dost šikovný, škoda že tu už nepracuje. Přesto si myslím že pokud je to TV města Tišnova má sloužit také nebo hlavně? k reportážím a zprávám týkajících  se radnice (třeba by pak byli občané více informovaní) a ne  jako prostředek k zviditelnění  jeho osoby byť prostřednictvím super skvělých reportáží. Ikdyž ty aspon trochu dělaly vysílání zajímavým... K výčtu  vlastností přidávám absenci  etiky  a etikety v jednání. 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 13:53:31
 
Brzy radima vyhodi i z druhe prace. Od zastupitelstva se kapku urval z retezu a den travi tim ze na facebooku ze sebe chrli sve detinske prisprostle frustrace a vykrikuje jak za neho bylo vse nej. To je panecku pracovnik. A evidentne kvalitni clovek.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 15:24:16
 
zhrzeny exstarosta a jeho kamaradicci ted budou mit spoustu casu projizdet internet, spiclovat kde si z nich nekdo dela srandu a sirit pomluvy. Nezavidim nikomu, kdo se s touhle sebrankou da do krizku. Neni nic horsiho nez zhrzeny pomstychtivy politik s pristupem na net. Mate se urcite jeste na co tesit. 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 20:11:32
 

Vážení,

nebudu komentovat situaci na radnici, nicméně si prosím  uvědomte jednu podstatnou věc, především ti, kdo bydli o oblasti Honů za Kukýrnou.

Bez ohledu na to, jaká panovala atmosféra mezi zaměstnanci městského úřadu a jakou vinu na tom má dnes již bývalé vedení je potřeba si uvědomit, že za jejich "vládnutí" se konečně podařilo alespoň částečně prolomit bariéru zákulisních dohod, kšeftíků a protěžování  podnikatelských záměrů místních oligarchů. Konkrétně všichni, kdo bydlíte na Honech a jásáte na současnou změnou, připravte se prosím také na to, že zájmy businessu developera budou mít nyní rozhodně navrch - jako již v minulosti, kdy si za přihlížení radních dělal, co chtěl..



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 19:29:26
 
A to zrovna měl p. Schneider "podepsat" 400 000 Kč od fmy MERTASTAV na "kulturu". Copak by asi Metastavu s paní právničkou z rodiny Merta a comp. zase přiháli firmě zpět?   


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 21:02:05
 
Takhle bych to zrovna neviděl. Spíš by v takovém případě přistála šestimístná sumička ve prospěch festivalu Hudbou pro UNICEF, této nabubřelé a zbytečně megalomanské akce.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 21:07:05
 
Sysle, Sysle, bež se projít do lesa, nebo z toho neustále sebeukájení dočista ochuravíš!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 21:23:20
 
Toto je slovnik seyferta, racte srovnat s retorikou kdysi uzitou k akci sportovec roku. Kdyby misto klavesnice ve svem volnem case vzal do ruky mydlo, vsem kolem nej by se zilo lip. Modri vedi ;-)


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 21:33:21
 
Tak na smradlavca jsem zapomněl, ano, to je opravdu jeho slovník! Ale to nic nemění na tom, že je Sysel nemocnej. Tak smradu zdar a plodné diskuzi obzvlášť!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 08:54:50
 
ale tak se to přece v politice dělá, to myslím vážně. Přece nemůžete být tak naivní a myslet si že se něčeho v dnešní době dosáhne bez lobbingu a korupce. Je to smutné ale je to tak, no prostě...


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 21:13:57
 
Loni tam v tichosti na honech na place podle plánu územního určenému k bydlení postavili takový obří domek bez oken co kouří a nahlas hučí. Teď už chápu! Vrčící škatule má odradit developery aby tam nic nestavěli!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Sobota, 15.02. 2014 - 21:17:32
 
Všichni vedle, jak ta jedle,ani Sysel (vy pitomci, jména se píší s velkým na začátku už proto, že máme víc než gymnázium v Tišnově) ani jiný S. tenista. Prostě jsem si ověřil, že tady se dá psát cokoliv a kdokoliv a je to naprosto k ničemu. Končím se psaním na tyto stránky a ani sem už nekouknu ze zvědavosti. 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 16.02. 2014 - 08:04:07
 
Tak proto jsem pises takovy nesmysly? To byla jako zkouska? Tos teda vsechny setsakramentsky napalis, ty kulisaku!


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Úterý, 11.02. 2014 - 20:09:24
Jsem také občanem tohoto města a je třeba říci, že po mnoha letech podle mne opatrného a úsporného řízení města byl rozmach v provádění investic velmi snadný. Až mi přišlo, že je jich přesmíru, byť bylo získáno velké množství peněz na dotacích. Utrácet je totiž ve své podstatě velmi jednoduché, natož, když to není z vlastní peněženky. Souhlasím s názorem, že způsob vedení města nebyl politicky ani lidsky korektní. Myslím si, že je možné rozvoj města prosazovat bez arogance, ponižování a sebestřednosti. Osm měsíců je krátká doba na to, aby mohlo nové vedení dělat něco jiného, než pokračovat v započatých projektech a přivést město Tišnov k volbám. Přál bych si, aby si do té doby všichni odvolaní, nové zvolení a budoucí nové volení zástupci občanů uvědomili, že lidskost neznamená ztrátu respektu. Otázkou je, kdo bude na podzim kandidovat a v jakém dresu.  


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: T. - Úterý, 11.02. 2014 - 20:55:19
 
Stále mně tady v těch komentářích chybí jméno ještě jednoho aktéra, který se velkou měrou zasloužil o tuto změnu na radnici a to je exmístostarosta klusák, který byl hlavním představitelem arogance moci, ponižování podřízených, šikany a patolízalství. Snad se mu tyto zkušenosti budou hodit i v jeho staronovém "učitelském" zaměstnání.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 08:39:12
 
Smutné je, že změna nic nepřinese. Možná to bude horší něž doposud. Nová sestava radních,která bezmezně toužila po moci, je ukázkou jací lidé se do politiky ženou. Moci chtivý fyzik,stejně takový geodet,další kteří mají v rodině fetáky a opilce a někteří mají rodinné příslušníky po výkonu trestu odnětí svobody. No a pan Zrzavý? Ten tam velmi dobře zapadne.Vrchol arogance a touhy po moci.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Středa, 12.02. 2014 - 09:22:56
 
co je tohle za příspěvek? V každé rodině se najde černá ovce ale to neznamená... no škoda slov. Samozřejmě že tito lidé mají touhu po moci, neambiciozní tichošlápek by do politiky nešel. Navíc by tam nebyl nic platný. A nedělejte si iluze že existují lidi  kterým leží na srdci blaho města a občanů a s touto vizí jdou kandidovat. Ti sedí doma a rozumují. viz různá internt.fóra. 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 09:28:25
 
Vrchol arogance a moci bylo hlavně trio Schneider, Babák, Klusák .  Jejicj mluva - hrůza. Víme, jak se vyjadřovali o Tišnovácích  - že jsou to piče   atd.    K lidem neměli žádnou úctu, šlo jim jen o jejich moc a nadřazenost.  


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 10:54:17
 

Lidi klid,myslím že ani jedna strana nestojí za nic.Jak se říká jeden za 18,druhý bez dvou za dvacet.Někdo je horší v tom,druhý v onom.Prostě je potřeba aby kandiddovali jiní lidé,pokud ve volbách dostane důvěru stejné zastupitelstvo tak se budou jen hádat a nic to nepřinese.Jak se říká vyházet je všechny.Pakáž jednu.  



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 11:12:26
 
To jsou moudrá slova a je v nich hodně pravdy. Přesto si myslím, že odcházející elita svou mravní ubohostí novou městskou radu předčí na celé čáře. Teď je tam pár lidí přece jen slušnějších. Ale kdo "jiný" do toho bude mít chuť? Jaký dobrodruh se odhodlá jít kandidovat? S představou, že možná bude příští čtyři roky trávit hodiny a hodiny života diskuzemi s lidmi, kteří diskutovat vůbec nechtějí a že si tím zničí nervy a zdraví... Tohle je ta největší tragédie: prostředí komunální politiky se musí běžným slušným lidem, pochopitelně třeba i velmi schopným, natolik hnusit, že logicky považují za rozumnější věnovat se něčemu jinému. Navíc tady nevidím osobnost, kterou bych si s čistým svědomím přál jako starostu města. Takže jde o to zvolit nejmenší zlo - žádné ambiciózní politické straníky, hlavně lidi s relativně dobrou pověstí, kteří už něco dokázali (ale ne za každou cenu).


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 16:46:30
 

Obávám se také, že nástupci minulého vedení nebudou o moc lepší. Zaměstnanci úřadu možná budou mít větší klid na práci. Možná se budou mít možnost a klid i na nepracovní aktivity. Ostatně pan Svoboda byl starosta dostatečně dlouho a myslím, že jeho největší devízou byl takový ten "klídek".Ale, že by se zasadil o rozvoj města? Jistě, odvolaní pánové nebyli žádnou morální a myslím i pracovní elitou. Jen si myslím, že jejich nástupci asi nebudou o nic lepší. Už jenom způsobem odvolání.... 

Je pravda, že teď už bývalý starosta a místostarosta svým jednáním a chováním spoustu lidí odradil od další práce a raději odešli.

Nezbývá než věřit, že ti "staronoví" budou lepší.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 20:23:41
 

Nikdy jsem se nesetkal s tak přisprostlými a arogantními lidmi jako byli Schneider a Klusák. Jeli jen sami na sebe, občan je nezajímal, jen jejich plat a případný zisk, ale byli čistí, že???????

Slovní zásoba velmi slabá, zato sprostá slova od pi.., přes ku.. byla naprosto běžná. No, to byla ale politická reprezentace!!! Ještě, že ty boží mlýny melou... 



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: j@ - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 09:33:42
 

Mne by zajimalo kolik jim Svabensky slibil za tuhle frasku a hlasovani , dyt dli ruku nahoru driv nez se zeptal a u kazdeho bodu hlasovali stejne. 

At ti co tam byli ,byli jak chteli ale je fakt ze mesto aspon nekam pozitivne posunuli a kazdej mesic se aspon neco delo a umeli aspon trosku pridat ruku k dilu . 



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 11:57:09
 
Ano, posunuli město zpátky k bolševickým manýrům, bezmála kultu osobnosti, hulvátství, veřejnému lhaní a naprosté neúctě k občanovi. Co jste, člověče, vůbec zač, jestli je tohleto pro Vás pozitivní ? Hitler byl taky pozitivní, že dal většině lidí práci a měl ve státě pořádek ?


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 14.02. 2014 - 08:38:24
 
hlavně že nám ten současný kult krásně zrezavěl


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 14.02. 2014 - 09:47:01
 
Souhlasím, že zrovna ten, jehož máte na mysli, se svými charakterovými vlastnostmi hodí spíš k těm odvolaným...


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: j@ - Pátek, 14.02. 2014 - 19:52:39
 
Zajimave srovnani k Hitlerovi , ano on a Stalin tu mohli jeste vydrzet a bylo by tu cisto :-) 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 14.02. 2014 - 20:44:18
 

Nebude to jen jeden,ale všech pět samozvolených.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 23.02. 2014 - 21:23:54
 
Když jsou koryta, svině se vždycky najdou !!


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 14.02. 2014 - 19:57:28
 
Vy uz budete asi trosku nemocny ne? Tolik fanaticke zloby a zasti normalni clovek nemuze vyplodit.... Stydte se! Jestli toto je ta slibovana uroven...


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Sobota, 15.02. 2014 - 21:26:31
 

To bude asi pravda , podívejte s do Kuřimi, jaká to je pr..el JM kraje a je na tom v mnohém lépe než my v Tišnově. Je potřeba investovat a nešetřit peníze na účtu, to nikam nevede. A hlavně vědět, jak k těm penězům a dotacím přijít a to RYHLE A CHYTŘE!!!! A oprávněně a slušně, s tím bych souhlasil, pokud to vůbec v EU je možné. To bych přál nové a té další radnici.



[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova (Hodnocení: 0)
Od: - Sobota, 15.02. 2014 - 21:31:41
 
Chraňte své děti před takovými učiteli!


[ Odpovědět ]

TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 13:16:47

Videozáznam z jednání zastupitelstva 10.2.2014 Personální změny ve vedení města Tišnova

http://www.tisnov.cz/ftp/video/zastupitelstvo/2014-02-10/02-personalni_zmeny_ve_vedeni_mesta_tisnova.wmv [www.tisnov.cz]



[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: záznam - Středa, 12.02. 2014 - 15:53:28
 
záznam se příšerně seká, nevíte čím to je ? 


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 17:21:34
 
Video je i na této stránce nahoře a zatím to jede.


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 18:08:02
 
Tak jsem viděl to video,řeknu Vám to je sestava. Skutečný výkvět našeho pěkného města!!


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Středa, 12.02. 2014 - 17:59:29
 
Sekal se i přímý přenos, ještě že je nenapadlo oznámit na 113 bombu, ačkoliv se o snažili o přerušení vysílání a tajné hlasování. To by se to manipulovalo s hlasy!!! A že 8 je víc než 7 ví každé dítě, neměli jsme tak blbě volit a mohlo to být jasnější na tu či onu stranu. Hlavně ne už KSČM. 


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 07:28:44
 
Tajna volba je zakladni nastroj demokracie, pane. Umoznuje to, aby kazdy hlasoval podle sveho svedomi a nikoliv podle stranickeho tlaku. Manipulaci si nedokazu predstavit. Takze je otazka ceho se kdo bal.


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 22:29:05
 

Sledoval jsem video se zaznamem jednani o odvolani starostu a neda mi to,abych nenapsal,ze to byl predem jasne domluveny puc. Kazda postava gam ma svoji roli a casove to bylo take rezirovano. 

Rozhodne se tim nechci zastavat byvaleho vedeni. Sami maji dost masla na hlave. Myslim si ale,ze takto si odchod nezaslouzili. Meli aspon znat skutecne duvody a ne fraze....

Po tom co jsem slysel,ze chteji nekteri vyborni zamestnanci odejit,nekteri uz dali udajne vypovedi,tak nevim co tam soucasne vedeni bude delat a s kym. 

Do voleb uz neni dlouho a podle me se na ne melo pockat. Nevim co lepsiho nove vedeni pro mesto udela, projekty jsou rozjety z byvaleho vedeni.

Mozna chteji za ne sliznout chvalu a smetanku.



[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Čtvrtek, 13.02. 2014 - 23:54:57
 

Vy si snad myslíte, že lze vyvolat hlasování o odvolání vedoucích činovníků s nadějí na úspěšný výsledek bez jakékoliv předchozí domluvy aktérů? To mne překvapuje, že se tomuhle může ještě vůbec někdo divit. 

Máte pravdu v tom, že si bývalé vedení odchod tímto způsobem nezasloužilo. Mělo se tak totiž stát už dávno a měli jsme je všichni hnát - obrazně řečeno, abych nebyla nařčena z nabádání k násilí - vidlema ven z města.

A rád bych znala ty "výborné zaměstnance", kteří teď chtějí odejít. To zní skutečně jako velmi, ale velmi špatný vtip.



[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: marie - Pátek, 14.02. 2014 - 09:32:32
 
raky jsem se dívala na to video a musím říct že to bývalý starosta ustál výborně. Dokonce mi připadal jako oběť.


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Pátek, 14.02. 2014 - 09:45:05
 
Ano, spravedlivá oběť svého vlastního předchozího počínání.


[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: - Sobota, 15.02. 2014 - 21:41:50
 

O tom to je, když se lidé spolčí proti zlu není na tom nic špatného, tak to funguje v demokracii. Jinak už by byli někteří možná po smrti . Takto ještě mohou mluvit a zodpovídat se stejně jako jiní, co je justice začíná sledovat a oprávněně i soudit. Uvidíme, na co se přijde a vyšetří za machinace v  Tišnově.



[ Odpovědět ]
Re: TO TADY JEŠTĚ NEBYLO ! (Hodnocení: 0)
Od: amslav - Pondělí, 17.02. 2014 - 10:36:08
 
no to snad ani nechci vědět a doufám že  nové vedení  jako většina nových zastupitelů neshodí všechno co se tu za minulé vlády událo jako špatnou věc a nezveřejnit "probenděné" peníze. A co nejhorší,  vše co bylo rozjednáno, rozpracováno zastaví s tím že to to je kravina a začne znovu s něčím jiným aby ukázali jak se to má správně dělat a jak byla ta minulá vláda špatná. 


[ Odpovědět ]

Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 16.02. 2014 - 20:00:35
V dosavadních ohlasech se téměř neobjevuje žádný názor na pana Bábora. Tento pán je ale možná vůbec nejsmutnější figurou celého toho panoptika, protože nadáváním na tu hlavní "svatou trojici" je už škoda ztrácet čas. Prvoplánových kariéristů bez morálky je kolem nás jako smetí, ale každý z nich si může dovolit jen to, co mu jeho okolí umožní. V Tišnově jim všichni umožnili všechno. Pan Bábor jako vědec a inteligent nejspíš velmi rychle poznal, jaké lidi má kolem sebe, ale vůbec nic proti tomu neudělal, naopak je svou podporou držel tři a půl roku u vesla. Stejně tak třeba paní zastupitelka Pleskačová a pochopitelně zejména paní Dohnálková, která činila totéž i po své abdikaci z rady a najednou "prozřela", když před tím napáchala nepřeberné škody. Ostatně: dřívější opozice, která se teď tváří vítězně, za celou předchozí dobu nedala občanům ani jednou najevo, co si o vedení města myslí, nezastala se žádného z vyhozených pracovníků, proti ničemu nezvedla hlas a jenom tiše čekala, až ten osmý hlas sežene. Čili: všechno špatně. Z nynější patnáctky zastupitelů nemá po příštích volbách na radnici co pohledávat ani jeden, chce to úplně jiné lidi...


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Neděle, 16.02. 2014 - 21:32:59
 
Milda dorazil z vikendu a hned je tu zas od pana komplexe nazvracino ;-) opravdu na lecbu


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 01:06:32
 
Část pravidelných neúnavných návštěvníků tohoto fóra (nebo je to možná jeden hyperaktivní) má evidentně těžký problém s panem Syslem. Doporučuji jim (mu), aby si pořídil(i) odpuzovač kun (viz: http://www.eshop-rychle.cz/led-zarovky-12v/eshop/20-1-Autoalarmy-a-prislusenstvi/0/5/726-Odpuzovac-kun-M100N) - měl by fungovat i na další hlodavce. Třeba po jeho instalaci najdete klid v duši... 


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 07:11:00
 
Nedovedu si představit, že by s p. Syslem mohl mít problém někdo jiný než minulé vedení města. Že, Jéňo, Marečku, Radečku... Kterýpak ty jsi??? :)


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 07:18:13
 
Počítám, že vy se tam půjdete nechat zvolit v první řadě, protože to všechno dovedete vyřešit lépe. Popravdě jsem moooc zvědavá, kdo na podzim bude mít odvahu nechat se napsat na kandidátku. Rozčarovanost některých zvolených zástupců, kteří se v zastupitelstvu ocitli první volební období, bylo podle mých informací z prvních úst veliké již po necelém roce. Divíme se všichni, že to vydrželi tak dlouho, ale na druhou stranu tři roky získávali zkušenosti a jen se naskytla příležitost, využili ji. Jakou mají podporu, bude asi vidět na plese města. Škoda, že tam nebudu, nemám tu správnou večerní róbu.


[ Odpovědět ]
Re: Personální změny ve vedení města Tišnova + VIDEO (Hodnocení: 0)
Od: - Pondělí, 17.02. 2014 - 10:15:17
 
Počítáte hodně špatně. Když někdo napíše svůj názor, ještě to neznamená, že se považuje za člověka s patentem na rozum a už vůbec ne, že touží po nějaké pochybné moci v rámci Tišnova...


[ Odpovědět ]
 
Související odkazy
· Více o tématu Politika - VOLBY
· Další články od autora InfoCentrum


Nejčtenější článek na téma Politika - VOLBY:
Petice proti odvolání Rady města Tišnova - informace + VIDEO

Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

 * Přidat do oblíbených

 Sdílet na Facebooku

 g Přidat na Google

 t Sdílet na Twitter

 m Sdílet na MySpace

 l Sdílet na Live

 * Sdílet jinde

InfoCentrum Tišnov - noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO

Informační portál města Tišnov a tišnovského regionu. Noviny Tišnov TIŠNOVSKO, noviny Kuřim KUŘIMSKO, aktuality, zprávy, foto a video z Tišnovského a Kuřimského regionu.
Všechny obchodní známky a názvy jsou majetkem jejich právoplatných vlastníků, komentáře vlastní jejich autoři.
Vše ostatní vlastní © 2005 - 2017 InfoCentrum Tišnov
Odebírat naše zprávy můžete pomocí souboru backend.php nebo ultramode.txt.

Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.31 sekund